Dokumenttisarjassa ”Lento myöhässä” osassa 2 täytämme korvaushakemuksen. Korvauksia myöhästyneestä lennosta voi hakea suoraan lentoyhtiöltä, mutta löytyy myös lukuisia palveluntarjoajia, jotka ajavat asiaa puolestasi. Me valitsimme palvelun nimeltä AirHelp, koska hakemus oli selkeä ja helppo täyttää. AirHelp ottaa 25%:n palvelumaksun saadusta korvauksesta. Katsoimme kuitenkin, ettei mahdollisesti jopa vuosia kestävä prosessi lentoyhtiön kanssa ole sadan euron arvoinen. kanariatv.fi
Katso myös sarjan ensimmäinen osa ”Lento myöhässä”.
Katso myös osa 3 (miten korvauksien hakuprosessi päättyi): ”Lento myöhässä osa 3: Hyväksyttiinkö korvaushakemus?”
Lisätietoja: Sinun Eurooppasi – Lentomatkustajan oikeudet, AirHelp – Saa korvausta viivästyneistä lennoista